Wednesday, February 6, 2008

ceaiul de la ora 3...si ceva

green, cu gust de lămâie. Lipton. are o savoare aparte. e cumpărat astă seară, din gima, l-am văzut şi l-am luat, am trăit cu impresia că era cu aromă de mentă. acela e în topul preferinţelor mele în materie de ceaiuri, în materie de ceaiuri la pliculeţ e al doile după cel de vanilie. diferenţa dintre ele e că acesta din urmă, ceaiul verde adică, are şi cofeină, ceea ce s-ar recomanda la ora 3, în noapte. îmi plac mai mult ceaiurile făcute în pahare. mi se par..altfel..ideea e aceeaşi, îţi dau mai multe informaţii despre ele.

Pe de altă parte, eram bucuros când citeam un post că azi, în timp ce mă gândeam să-i cumpăr un cadou, mi-a trecut prin cap exact ce a scris acolo, păcat ca una din chestiile de pe wishlist i-am zis unde poate s-o găsească. mă gândeam că o vrea, dar în acelaşi timp, nu ştiam dacă o are deja..eh...rămâne a 2-a de luat.dar nu acum, că-i târziu.. şi mi-am terminat şi ceaiul...somnoroase păsarele...

Labels: