Saturday, February 16, 2008

ceaiul de la ora 3...si ceva

de sâmbătă şi de ananas. n-am mai avut timp zilele astea să scriu pe blog, de fapt n-am prea avut timp mai de nimic :). examene, serviciu, ziua de joi, şi cam atât.
În schimb, joi, după examen, am stat la un suc cu o fostă, care, după ce-am întrebat-o de ce tot face naveta, mi-a arătat "degetul" şi mi-a zis: "acum sunt căsătorită". like wtf? şi are numa' 22 de ani. de ce să vrei să faci chestia asta? it's fuckin' weird, very weird shit. în fine, am ajuns să discutăm chestii normale, scoală, cărţi, serviciu şi petreceri. it's very weird to see someone with a ring on "that finger" which means exactly what it's meant to be when she has it on "that finger". chiar poţi să-ţi doreşti să ai o sigură persoană "to cherish and love in sickness and in health till death will do you apart" de la 22 de ani?de fapt, mi-a mărturisit că s-a măritat în mai anul trecut, asta înseamnă la 21 de ani şi vreo 9 luni. şi acum îmi povestea cum că dacă ar fi să conceapă un copil în vară l-ar avea cam după sesiunea din iarnă următoare. şi cum toate chestiile astea veneau de la o tipă care pot să spun că m-a înşelat, mă gândeam cum de s-a transformat atât. în timp ce-i răspundeam la întrebări simple, minea mea aiura despre cum se schimbă oamenii, despre cât de puţin poţi cunoaşte o persoană, despre cât schimbă căsătoria o femeie. şi eu care credeam că doar bărbaţii se schimbă. e aiurea, e ciudat.

Labels: , ,