Friday, February 8, 2008

messenger id vs phone number

scenariu:

eşti în discotecă, vezi o tipă mişto. alegi să te duci la ea, vă conversaţi.
dialogul decurge perfect normal, dar tu trebuie să pleci. tipa intră în categoria de "tipe mişto de la care poţi învăţa câte ceva"

ce faci? îi ceri id-ul de mess sau numărul de telefon?

eu sunt de părere că dacă-i cer id-ul de mess e mai ok, din puct de vedere al relaţiei ce va urma.acesta mi se pare punctul în care alegi să-i zici că te atrage, but not in a sexual way. not necessarily that is. pe când dacă i-aş cere numărul de telefon, asta pentru mine ar însemna că eu chiar îmi doresc o relaţie cu ea care să conţină şi ceva(mai mult sau mai puţin) contact fizic. nu ştiu câţi oameni mai văd situaţia aşa. într-adevăr, există posibilitatea de a te "cupla" cu ea şi după ce i-ai luat id-ul de mess, după cum există posibilitatea să fiţi "just friends" după ce ai sunat-o şi v-aţi şi întâlnit.
Mie personal îmi place să am mai multe amice şi eventual o prietenă, dacă e ceea ce-mi doresc, decât să am o prietenă şi atât.

Labels: