Monday, March 17, 2008

en gros

săptămânile astea au fost foarte agitate pentru mine,dar nu o să mă apuc să povestesc decât ce am făcut recent. Vineri seară eram pe-acasă şi mi-a venit în minte party-ul din fabrică, party-ul roblogfest. A fost foarte mişto, muzica electro-house îmi e pe plac. Asta din ciclul "ce mai aflu eu despre mine".De fapt toată treaba a fost cam aşa: joi seară m-am întâlnit cu o amică ce mi-a zis de party-ul ăsta- eu nu eram prea încântat, aşa că m-am decis că n-o să mă duc. dar precum mă ştiu, vineri pe la 12 noaptea mi-a venit cheful, aşa că am sunat-o pe mmele pilula care era deja acolo şi am întrebat-o ce şi cum. A rezultat că eu m-am dus ne-am întâlnit pe-acolo, după care eu am mai rămas iar ea a plecat. au fost
2 ore foarte mişto. după care sâmbătă am fost în Stuf Vama Veche, un local în care până pe la ora 2 au băgat nişte mix-uri de melodii anii 80 and more
care mi s-au părut cel puţin nasoale. spre sfârşit au făcut atmosfera mai plăcută (pentru mine căci ceilalţi se pare că se simţeau foarte bine oricum)
cu nişte phoenix, queen şi alte câteva pe care nu mi le mai amintesc pentru că eram după 4 beri...fără alcool. duminica a venit de la sine, împreună cu o
trezire cu cafeaua la nas, apoi un ceai de oră 3, şi un pic de sport catalogat ca tenis de masă.eh şi cam astea s-au întâmplat weekend-ul ăsta. despre cele
2 săptămâni trecute cred că aş putea scrie un mic roman. :)

p.s. am început să mă mai las de ţigări :)
asta a început cu căutatul pe google "de ce nu-s bune ţigările" având una aprinsă în mâna dreaptă:)

p.s. 2
cât de mişto e ca atunci când vrei să scoţi bani de la bancomat şi ajungi în faţa lui să îţi scrie pe ecran "temporarily unavailable" iar după o secundă să fie funcţional? me lucky

Labels: , , ,