Sunday, March 2, 2008

meci? sau doar "de duminică" ?

long time no write...no excuses monşer.

Azi m-am întors de-acasă.Şi cum str Petre Ispirescu este în construcţie iar 139 nu ştiam dacă mai merge, am zis să iau autobuzul spre Ghencea, de unde urma să iau un 126 sau 41 şi dup-aia să ajung acasă, în faţa blocului...de lene toată chestia asta cu RATB-ul. Prin Ghencea agitaţie mare, 2 din nocturne aprinse...clar era meci.Ajung în final acasă, după o plimbare cu 41 2 staţii şi apoi cu 69- încă 2, după care mă gândesc-ar fi tare să mă uit la meci la tv.Aşa că îmi înfrunt lenea, ca să ajung la Albinutza să iau nişte bere+ seminţe- mâncarea oficială în timp ce strigi un "Hai stelutzo!". Ajung la albinutză, iau un coş, dau o raită, iau seminţe, şi când ajung la berea la cutie- afiş A4- nu vindem alcool după oră 15. O întreb pe una bucată casieră dacă e pe bune, ea îmi răspunde că da, dar până pe la 8:30 când se închide intrarea pe stadion..era 8 şi 20- oki, mă mai învârt.Iau şi nişte trufe- super bune, mă întorc la casa de marcat- casiera cu care vorbisem nu mai era.Mă duc la altă casă- o aud pe casieră că-i zice tipului dinaintea mea că"nici dacă ai parastas, tot nu-ţi vând berea".M-am resemnat şi i-am dat toate chestiile mai puţin berea. Am plătit şi-am plecat. Pe drum spre casă mă gândeam de ce suferim noi, cei care au chef de-o bere duminică seara, pentru nişte animale care se duc la meciuri doar pentru a se bate, după ce au consumat o cantitate mai mare sau mai mică de alcool.În fine, la un magazinas din spatele blocului am putut totuşi cumpăra licoarea caree te face să ragai într-un mod ce te poate zgâria pe timpan, după care m-am dus liniştit acasă.

A pack of sunflower seeds (and two beers) later,

Steaua- CFR Cluj 3-1, un meci chiar frumos, Steaua a incept să joace mai bine în ultima vreme, iar prin bine eu înţeleg faze de gol mişto, nu golurile în sine.

Labels: , , ,